Przejdź do treści
Przejdź do stopki

Z inicjatywy Polskiej Izby Ubezpieczeń powstanie specjalne call-center poświęcone COVID-19

Treść

Z inicjatywy Polskiej Izby Ubezpieczeń powstanie specjalne call-center. Każdy, kto ma pytania związane z pandemią koronawirusa i możliwym zakażeniem, będzie mógł zadzwonić do konsultanta przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.

Druga fala koronawirusa to dziennie tysiące zakażeń w całej Polsce. Stanowi to problem nie tylko dla służby zdrowia, ale też Głównego Inspektoratu Sanitarnego. Chodzi między innymi o osoby, które podejrzewają u siebie zakażenie i dzwonią na infolinię.

– Zadają pytania dotyczące naprawdę rzeczy banalnych, podczas gdy GIS i call-center GISU-u powinno się zajmować tymi osobami, które są w naprawdę w poważnym stanie, które potrzebują naprawdę bardzo fachowej pomocy – mówił Jan Grzegorz Prądzyński, prezes zarządu Polskiej Izby Ubezpieczeń.

Z inicjatywy Polskiej Izby Ubezpieczeń powstanie specjalne call-center.

– 18 ubezpieczycieli zdecydowało się przystąpić do wspólnej inicjatywy zainicjowanej przez Polską Izbę Ubezpieczeń, tak żeby sfinansować call-center – wskazał Jan Grzegorz Prądzyński.

Linia będzie dostępna przez całą dobę, przez 7 dni w tygodniu. Ubezpieczyciele sfinansują pracę 100 dodatkowych konsultantów przez najbliższe pół roku. Każdy będzie mógł zadzwonić i zapytać o podstawowe kwestie związane z COVID-19. Powstanie infolinii ma odciążyć GIS.

– Ubezpieczyciele od samego początku pandemii, czyli właściwie od marca, organizowali się, żeby pomóc społeczeństwu – podsumował prezes zarządu Polskiej Izby Ubezpieczeń.

To będzie profesjonalne call-center, które jest operacyjne i dokładnie wie, co ma robić. Konsultanci są przeszkoleni tak, żeby pomagać w zapewnieniu informacji osobom, które tego potrzebują – dodał Jan Grzegorz Prądzyński.

TV Trwam News

Żródło: radiomaryja.pl, 12

Autor: mj