Telefonia zintegruje rodziny
Treść
Sylwetki czterech postaci na tle kuli ziemskiej - to logo telefonii komórkowej "wRodzinie". Celem tej nowej na rynku sieci telefonicznych marki jest integracja polskich rodzin przy pomocy taniej, prostej w obsłudze i konkurencyjnej oferty.
Telefonia "wRodzinie" będzie dostępna dzięki umowie zawartej w czerwcu między spółką CenterNet i Fundacją "Lux Veritatis".
- Bardzo długo pracowaliśmy nad logotypem tej marki. Nie przesadzę, jeśli powiem, że mieliśmy przynajmniej 50 propozycji bardzo różnych i symbolicznych. Wybrane przez nas logo przede wszystkim symbolizuje znaczenie rodziny dla świata. Niezależnie od długości i szerokości geograficznej - zawsze rodzina, szczęśliwa, która jest podstawą i zapewnia temu światu rozwój - powiedziała na wczorajszej konferencji prasowej Anna Gołębicka, dyrektor marketingu CenterNet mobile, firmy będącej operatorem marki "wRodzinie".
Kolorystyka logo również została starannie dobrana. - Opisuje charakter marki. Kolor granatowy - biznesowy, profesjonalny - jest połączony z żółtym, który jest symbolem słońca, ciepła i radości - stwierdziła dyrektor. Jak dodała, użyte barwy mają też symbolikę religijną: żółty to kolor papieski, a niebieski - Maryjny.
Włodzimierz Plewczyński, dyrektor pionu sprzedaży i obsługi klienta CenterNet mobile, poinformował na spotkaniu, że 11 lipca - dzień rozpoczęcia XVII Pielgrzymki Rodziny Radia Maryja na Jasną Górę - będzie datą startu nowej telefonii. - Będzie można wówczas m.in. nabyć starter za 20 zł brutto. Karta jest ważna przez cały rok po wykonaniu pierwszego połączenia - zaznaczył Plewczyński. Jak podkreślił, "wRodzinie" ma najtańszą na rynku sieci komórkowych taryfę na połączenia wewnętrzne - tylko 19 groszy za minutę brutto.
Zgodnie z zaprezentowanym na spotkaniu cennikiem usług, połączenia skierowane do innych operatorów mają wynosić 49 groszy brutto za minutę, a do sieci stacjonarnych - 29 groszy brutto.
Partnerem projektu "wRodzinie" i współwłaścicielem logo jest Fundacja "Lux Veritatis". - Nazwa telefonii komórkowej została wybrana w październiku zeszłego roku. Od tego momentu pracowaliśmy i próbowaliśmy zastanowić się nad tym, jak można by było wyrazić tę ideę bycia w rodzinie. W końcu to wymyśliliśmy i mamy nadzieję, że będzie się podobało naszej społeczności - stwierdziła wczoraj w Radiu Maryja Małgorzata Hurtuk z Fundacji "Lux Veritatis". Jak zaznaczyła, projekt logo był opracowywany z myślą o symbolu jedności rodziny. - Aby z kolei rodzina mogła być tą jednością, musi być w jakiś sposób blisko siebie, a dzięki telefonii komórkowej możemy sobie zapewnić bliskość drugiej osoby i taka komunikacja nie zna granic, dlatego też w naszym logotypie jest symbol kuli ziemskiej - powiedziała Małgorzata Hurtuk.
Jacek Dytkowski
"Nasz Dziennik" 2009-07-03
Autor: wa