Przejdź do treści
Przejdź do stopki

ŚDM były okazją do promocji polskiej żywności

Treść

Podczas Światowych Dni Młodzieży pielgrzymi mieli szansę spróbowania polskich potraw. Jest to bardzo dobra promocja polskiej żywności.

Wiceminister rolnictwa i rozwoju wsi Jacek Bogucki mówi na antenie TV Trwam, że podczas spotkania rozłożony był polski pawilon, gdzie m.in. była promowana żywność naszego kraju.

Zaznaczył, że pielgrzymom zostało wydane w sumie ponad 100 ton żywości co oznacza, że co drugi pielgrzym mógł spróbować polskich produktów.

Przede wszystkim pełniliśmy tam posługę wobec pielgrzymów z całego świata – młodych ludzi, którzy przyjechali. Chcieliśmy ich poczęstować polskimi, zdrowymi produktami, ale też powiedzieć trochę o polskim rolnictwie w nowoczesnej formie, takiej, która dla młodych ludzi, dla pielgrzymów w tym wieku jest odpowiednia, więc przekaz wizualny czy internetowy, ale przede wszystkim spróbowanie, bo nic tak nie przekona jak poczucie smaku – powiedział Jacek Bogucki.

Wiceminister Jacek Bogucki zaznaczył, że chodziło o to by młodzi ludzie zapamiętali polską żywność.

Dodał że jest to żywność wysokiej jakości a jednocześnie dostępna dla konsumentów z całego świata.

RIRM

Źródło: radiomaryja.pl, 04 sierpnia 2016

Autor: mj

Tagi: ŚDM były okazją do promocji polskiej żywności