ŚDM były okazją do promocji polskiej żywności
Treść
Podczas Światowych Dni Młodzieży pielgrzymi mieli szansę spróbowania polskich potraw. Jest to bardzo dobra promocja polskiej żywności.
Wiceminister rolnictwa i rozwoju wsi Jacek Bogucki mówi na antenie TV Trwam, że podczas spotkania rozłożony był polski pawilon, gdzie m.in. była promowana żywność naszego kraju.
Zaznaczył, że pielgrzymom zostało wydane w sumie ponad 100 ton żywości co oznacza, że co drugi pielgrzym mógł spróbować polskich produktów.
– Przede wszystkim pełniliśmy tam posługę wobec pielgrzymów z całego świata – młodych ludzi, którzy przyjechali. Chcieliśmy ich poczęstować polskimi, zdrowymi produktami, ale też powiedzieć trochę o polskim rolnictwie w nowoczesnej formie, takiej, która dla młodych ludzi, dla pielgrzymów w tym wieku jest odpowiednia, więc przekaz wizualny czy internetowy, ale przede wszystkim spróbowanie, bo nic tak nie przekona jak poczucie smaku – powiedział Jacek Bogucki.
Wiceminister Jacek Bogucki zaznaczył, że chodziło o to by młodzi ludzie zapamiętali polską żywność.
Dodał że jest to żywność wysokiej jakości a jednocześnie dostępna dla konsumentów z całego świata.
RIRM
Źródło: radiomaryja.pl, 04 sierpnia 2016
Autor: mj